fredag 8. november 2013

Vi blogger :D

Hei alle sammen!!
hei det er Regine13 her, jeg beklager at jeg ikke har blogget noe men jeg er opptatt med skole og turn.
og det beklager jeg mye for men jeg å jo gå på skole og jeg MÅ trene! + jeg er ikke så mye på så jeg håper dere forstår♥
hei mine yndlyinger :D
min unskyldning er at jeg har kjæreste ♥
og fordi flofy123 ville så mye ta over bloggen.
men det får hun ikke for vi blogger jo nå!!!!!♥
jeg vet ikke helt om når vi skal blogge igjen...
men vi har problem til å logge in panfu også.
åsså jeg har ikke det programet man å ha for og komme inn på panfu så jeg beklager kjempe mye for det :( :) men jeg tenkte at jeg og flofy kanskje kan ta og spørre hverandre om noe som vi kanskje lurer på kan vi det flofy?
ja men dessvere så har vi ikke tid mere...


Hold humøret oppe ♥

flofy
Regine13 ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar