lørdag 20. juli 2013

Blogg

Hei alle sammen!!!!!!
Jeg vet flofy og regine13 har sluttet, men det betyr ikke at jeg slutter å blogge :P
Jeg har tenkt på panfu og alt sammen.
Jeg fikk kontakt med flofy på et annet spill som dere ikke får vite.
Men dessverre så kan ikke flofy blogge og regine13 får jeg dessvere ikke kontakt :(
Og fordi flofy er på ferie i Oslo så kan ikke hun heller kontakte regine13 og det er dårlig gjort!!!!
Kunne hun ikke bare ha ferie en arna gang!!!!
Men fordi flofy har internett på hotellet så skal hun faktisk blogge sammen med meg.
Ikke sant flofy???
FLOFY!!!!!
Ikke fortell meg hun har sovnet -.-
Hvor er telefonen min...
"Ringer flofy"
Hvorfor måte du vekke meg >.<
Syvsover du er :P
Goodnatt :P
o.o
Zzzzz...
Greit -.- jeg skal snakke for flofy da :P

Vi har bestemt oss for at jeg blogger og er på panfu.
Flofy: Og jeg skal blogge xD
(dette er faktisk artig :D)
Og jeg håper at noen følger bloggen og komenterer :)
Men det viktigste først...
SUPERMATHIAS!!!!! DU GIDDE FLOFY KLEM MEN IKKE MEG!!!!!
Haha flofy123 :P
Du sover ikke o.o
Selvfølgelig ikke, jeg har aldri sovnet i en blogg eller noen andre plass (untatt senga mi da)
Flofy det var jo du som fikk klem av supermathias... URETTFERDIG!!!!!
Supermathias er på "missbruk av flofy123" lista mi.
Seriøst har du en liste over missbruk av deg o.o
Nei jeg har liste over "missbruk av flofy123" ikke "missbruk av deg" xD
Hvem er egentlig på lista de?
La meg se...
1: Supermathias
2: Flofylove
...
Vent nå litt du har møtt flofylove o.o
Ja hun missbrukte meg -.-
Men aller mest så missbrukte hun deg :D
Ikke artig -.- Jeg brukte 1 år får å bli kvitt flofylove -.-
1 år o.o
Wow du må være veldig gammel...
70 år?
NEI!!!! JEG ER IKKE 70 ÅR GAMMEL!!!!!
Men det står jo på profilen din på panfu...
HVA!!!!!
flofy logget ut...
Haha hun logget ut xD
Jeg bare tullet xD
Flofy er 15 år gammel kvine :P
Hahaha...
Regine13 o.o
Du er her!!!! :D
Selvfølgelig er jeg her når det går så mye rykter om at bloggen sluttet.
Jeg har ventet på at du skulle få bloggen opp igjen.
Ååååååh så kult flofy og regine13 er tilbake med blogging :D
Jeg har nu ikke sagt at jeg skal fortsette å blogge :P
VERSÅSNILL!!!!!!
Nei jeg gidder ikke å blogge.
Jeg er mer opptatt på MSP
Muss Spill?
NEI!!!!!
Movie Star Planet!!!!
Jeg tror ikke det :P
Muss Spill.
Noen som kan kommentere å si at MSP er Movie Star Planet?
Alle er jo allerede enig med meg at det er Muss Spill.
regine13 logget ut...
NEI!!! ikke logg ut D:
Greit bare vær sånn!!!!

Hold humøret oppe... regine13 og flofy kommer sikert tilbake...

flofy123
"flofy"
"regine13"
(se jeg kan være begge to xD) (ikke fortell dem at jeg skrev demmes navn)

1 kommentar:

  1. jaha flofy123 :/
    neste gang så får du blogge alene :P (hvis det blir neste gang)
    men jeg er tilbake på panfu som en vanelig panda :)
    husk å se etter meg alle sammen :)
    og regine13... hun er borte...

    SvarSlett