lørdag 25. januar 2014

Panfu TROUBLE

Hei alle pandaer!!
jeg skulle bare blogge fordi 1: flofy123 er latt 2: regine13 vet jeg ikke hvor er...
men jeg skal nu ikke blogge om dem :/

har dere sett på panfu at chatten ikke funker legnre?
og bloggen er på engelsk?
mange har skrevet melding til våres e post adresse om det.
så jeg dro til panfu og skjeket...
det ser ut som at... panfu kommer til å stenge snart.
det er fordi hvis man ikke har mange spillere på et spill så vil dem stenge spillet.
og fordi det ikke er så mange som spiller så er chatten stengt også fordi 0 moderatorer jobber.
bloggen er på engelsk fordi norske panfu har ingen som jobber de har sluttet og da slutter alt chatten, norsk blogg...
fordi alt dette som har skjed... så vil jeg holde øye med panfu en litten stund :)

hvis noen har spørsmål om noe skriv komentar til oss :)

Hold humøret oppe

flofy

flofy er pålogget: fredager og noen lørdager, søndager

flofy en gammel agent på panfu som selvsagt sluttet... men hun hjelper fortsatt som en vanelig panda.
kos dere alle sammen! og hvis panfu blir stengt snart så ønsker vi alle sammen lykke til! bloggen vil være oppen for alle sammen :)
Klem fra: flofy, flofy123, regine13, panfugirl97, katt97, og alle gamle medlemene som blogget her <3

5 kommentarer:

  1. Vel, det er en ting jeg ønsker å kommentere. Og det er at det er ganske fascinerende og tåpelig at etter alle disse 3 årene så holder dere fortsatt på med disse løgnene. "Og hva slags løgner?" spør dere. Jo: løgner om at dere har hvert "agenter". Noe som dere aldri har hvert på panfu. Og løgner om at dere har fått mange e-poster om spørsmål. Det har dere ikke, det er få som spiller panfu, veldig få nå. Og det er ingen igjen som på noen måte kan spørre dere.

    Så disse løgnene er bevist, selv om dere kan mot-argumentere dem i evighet.

    Men uansett: ja panfu kommer til å stenge snart. Men det er ingen som egentlig vet hvorfor chatten ble stengt. Det dere kommer opp med er kun en teori. Og den stemmer nok ganske godt også.

    Men dette er kun i norge, panfu på f.eks tysk fungerer som det alltid har gjort. Det er kun i norge at chatten er stengt. Fordi det norske panfu antageligvis har gått konkurs. Og nettopp derfor ingen moderator ja. Men ingen vet 100%.

    Men ja, panfu stenger nok snart. Det samme skjedde med russiske panfu for en del år siden. Det ble til slutt stengt.


    -supermathias

    SvarSlett
    Svar
    1. hei supermathias, hvis du skal være frekk å kommentere sånt så har du ikke lovt å kommentere her lengre, hvis eg ser det fleire gonger så blir det siste gong du kommenterer her :)

      -flofy123

      Slett
    2. Å gid, så du mener at det å fortelle sannheten om deres løgner er frekt? Ja da skjønner jeg ihvertfall at dere lyver :)
      Du avslørte nettopp deg selv. Men jeg ser at dere holder på de gamle tåpelige løgnene til evig tid. Og jeg skjønner også at du ikke tåler å høre kritikk.
      Men du kan gjerne kalle det for en frekk kommentar selv om jeg ikke mener det samme. Men da fikk du ialfall lest denne kommentaren også. Og om du fortsatt synes den kommentaren var frekk så kan du jo lese den om og om igjen til de forstår den. Ialfall om du klarer å åpne ditt sinn for den.


      Vel takk for meg.

      Slett
    3. Hi supermathias, let's see... idc your comments, so stop act like you know everything, and anyways you use to tell your king of panfu? yea I remember that, isnt that a lie? I can sure agree about "agent" is not truth, But it's like all other, "oh i am a princess on panfu" cant you let people have they fantasy for they self, without destroy it?

      Over and out

      English flofy

      Slett
  2. Du trenger ikke late som at du er engelsk, og du trenger heller ikke å bry deg om mine kommentarer. Jeg har aldri sagt at jeg vet alt, og jeg prøver heller ikke å framstå som det, selv om du kan mene hva du vil. Ja du har rett, jeg pleide å fortelle at jeg var kongen av panfu, men det var kun for å gjøre spillet mer spillbart, ettersom alle visste at jeg egentlig ikke var det. Men du påsto at du var agent, og at du hadde fått jobben fra selve panfu teamet. Dette er annerledes, og er som å utgi seg selv som å være en panfu moderator. Og ja jeg kan la folk fantasere, jeg pleide jo å fantasere som kongen av panfu som sagt, men alle visste at jeg egentlig ikke var det (som sagt). Så tenk, tro, gjør som du vil.

    Takk for meg.

    SvarSlett